reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Matej Červeňan

Matej Červeňan

Bloger 
  • Počet článkov:  15
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Raz som bez liečby prechodil optimizmus a odvtedy ho mám chronický. Zoznam autorových rubrík:  Letom svetomVšelibársčoNezaradené

reklama

Všelibársčo

Pocta L+S

Matej Červeňan

Pocta L+S

"Ej boli chlapci, boli. Ale sa minuli..."; "Všetko ide podľa plánu. Rudko sedí v krčme spitý, ako delo."; "Moje prsty by vedeli rozprávať. Kde už tie všade boli!"; "Dojíš Ďuro, dojíš? Dojím Ondro, dojím...". Dokázali odkryť sivú škrupinu pod ktorou sa ukázal pitoreskný obraz našej spoločnosti. Láskavým humorom vždy zaťali do živého. Tam, kde sme to my Slováci (my ľudia) najviac potrebovali. Neurážali, neponižovali... Pomohli nám smiať sa na nás samých. Páni Lasica a Satinský... pre mňa ste legendy. Tento dialóg venujem Vám.

  • 22. feb 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 781x
  • 0
Som zvierací postrach!

Matej Červeňan

Som zvierací postrach!

Domáce zvieratká. Dlhé roky prinášajú lásku, priateľstvo, nehu, či záblesk divého sveta... Až kým sa nedostanú do mojich prekliatych rúk. Citlivé duše, pre lásku božiu! Nečítajte!

  • 10. sep 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 475x
  • 16
Som synom „Báječného muže na létajících strojích“

Matej Červeňan

Som synom „Báječného muže na létajících strojích“

Keby žil môj tato pred 200 rokmi, dnes by sme ho isto videli na tých zažltnutých filmoch, kde sa šialenci hádžu z útesov s prilepenými papierovými krídlami, alebo sa snažia odlepiť zo zeme na strojoch zostavených z kuchynsko-garážových materiálov...

  • 5. sep 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 070x
  • 2
Drsný príbeh z Londýna

Matej Červeňan

Drsný príbeh z Londýna

Čo dnes asi tak napíšem? Patrilo by sa konečne niečo literárnejšie. Hmm. Napríklad tá posledná detektívka, čo som čítal pri mori nestála za veľa. Ľavou hemisférou napíšem lepšiu. Dobre teda. Začíname!

  • 5. aug 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 774x
  • 2
Keď ja už neviem plakať

Matej Červeňan

Keď ja už neviem plakať

Ako vám závidím. Všetkým, ktorí si dokážu poplakať. Ja už to neviem.

  • 27. dec 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 906x
  • 9
reklama
Ja mám vodu celkom rád...

Matej Červeňan

Ja mám vodu celkom rád...

Musím začať osobne. Až priveľmi osobne... Nechápem, kde sa to vo mne berie, čo je to za praveký inštinkt. Kto za to môže (no, jeden tip by som mal, Bože). Ja milujem vodu. Hypnotizuje ma, upokojuje, fascinuje...

  • 30. nov 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 401x
  • 5
Som synom slovenčinárky

Matej Červeňan

Som synom slovenčinárky

Narodil som sa ako syn slovenčinárky. V nemocnici sa dodnes tradujú chýry o dieťati, ktoré malo v inkubátore frazeologický slovník. Doteraz sa usmievam nad touto príhodou - moja mamička nikdy nič nenechala na náhodu.

  • 1. nov 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 897x
  • 47
Prečo som sa po štátniciach neopil...

Matej Červeňan

Prečo som sa po štátniciach neopil...

  • 31. máj 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 214x
  • 29
LEGO - najlepšia hračka na svete!

Matej Červeňan

LEGO - najlepšia hračka na svete!

Na začiatok by bol vhodné zanietené zvolanie „LEGOMANIACI všetkých krajín, spojte sa!!“

  • 7. jan 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 877x
  • 39
reklama
SkryťZatvoriť reklamu