reklama

Pocta L+S

"Ej boli chlapci, boli. Ale sa minuli..."; "Všetko ide podľa plánu. Rudko sedí v krčme spitý, ako delo."; "Moje prsty by vedeli rozprávať. Kde už tie všade boli!"; "Dojíš Ďuro, dojíš? Dojím Ondro, dojím...". Dokázali odkryť sivú škrupinu pod ktorou sa ukázal pitoreskný obraz našej spoločnosti. Láskavým humorom vždy zaťali do živého. Tam, kde sme to my Slováci (my ľudia) najviac potrebovali. Neurážali, neponižovali... Pomohli nám smiať sa na nás samých. Páni Lasica a Satinský... pre mňa ste legendy. Tento dialóg venujem Vám.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

1 A čo vy takto potme?

2 Ani sa nepýtajte. Došla mi elektrina.

1 Ach! Poznám! Ja si pre takéto prípady vždy nejakú odložím do pivnice.

2 A ostalo Vám čosi? Rozumiete. Nejako by sme sa dohodli.

1 Myslíte, ako ľudia?

2 Napríklad.

1 V tom prípade ostala. Ale neručím za kvalitu. Lebo už ani tá elektrina nie je čo bývala.

2 A viete, že máte pravdu? Už minule sa mi zdalo, že trasie akosi slabšie...

1 Veru. Človek je rád, keď mu po zime zostane aspoň polovica voltov.

2 Svätá pravda. Dnes je všetko samý dovoz.

1 To je dnešný trend.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

2 Hmm.

1 Poznáte dnešný trend?

2 Samozrejme, že poznám! Kto by nepoznal dnešný trend?

1 No. A čo myslíte?

2 Viete, ja dnešný trend vnímam veľmi senzitívne a možno povedať, že skôr z takého... globálneho hľadiska.

1 Bravo! Prepáčte, ale naozaj som netušil, že ste taký rozhľadený.

2 Nuž, niektoré veci je lepšie skrývať.

1 A to už prečo?

2 Akože prečo? A ako chcete potom kamuflovať?

1 Kamuflovať?

2 Žartujete? Hádam mi nechcete nahovoriť, že vy nekamuflujte? Celá príroda kamufluje, iba vy nie? Pozrite sa na motýle čo sa tvária, ako kus stromu, kvety čo sa tvária ako kameň, ľudia, čo sa tvária akoby nič.

1 Skutočne. Všetko naokolo kamufluje.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

2 A pomerne intenzívne!

1 Vidím, že v kamufláži ste pravdepodobne expert.

2 Dá sa to tak povedať.

1 Takže by ste ma mohli niečomu priučiť.

2 Bude mi skutočne potešením odovzdať Vám niečo z mojich vedomostí!

2 ...

2 ...

1 No?

2 Čo? To bola predsa prvá lekcia.

1 Už? Ja som sa ešte ani nestihol zapraviť.

2 Videli ste, ako ochotne, prívetivo a priateľsky som súhlasil, že Vás naučím kamuflovať?

1 Videl.

2 No. A najradšej by som Vás vtedy niečím ovalil. Čo ja mám komu prezrádzať moje how-now.

1 Z celého srdca ďakujem za Vašu lekciu! Hneď sa cítim, ako by som to povedal... viac moderným človekom.

2 Aha! Čosi sa na Vás nalepilo. Takže teraz, keď ste takto, ja hovorím, duchovne zušľachtený, mohli by ste mi pustiť čosi z tých Vašich elektrinových zásob.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

1 Zásob? Nehnevajte sa, ale asi som sa zle vyjadril.

2 Takže nemáte?

1 Obávam sa, že nie.

2 A nekamuflujete vy náhodou?

1 Ja? Nikdy!

2 A čo mám teraz podľa Vás robiť?

1 Pustite si plyn.

2 Myslíte? A pomôže to?

1 Zaručene!

2 Dobre, dobre. Ale nakoľko?

1 Akože nakoľko? Naveky predsa!

2 Výborne. To bude stačiť. Ja to teda bežím skúsiť. Kým ešte ide... Dasvidania.

Matej Červeňan

Matej Červeňan

Bloger 
  • Počet článkov:  15
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Raz som bez liečby prechodil optimizmus a odvtedy ho mám chronický. Zoznam autorových rubrík:  Letom svetomVšelibársčoNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu